Friday, August 10, 2007

SL CREATERS AWARD 2007

Summery :
SL CREATERS AWARD 2007 will be held this summer. The competition's judges are leading designers Six Kennedy from GuRL6 and Nyte Caligari from Nyte'N'Day as you probably know...I will be on the jury at the competition somehow. /me knees are shaking. These selections will be reported by Iris Ophelia and fashion shows featuring the clothes are held around the same time in ginza sim. First prize will be L$100,000 so grouille tes fesse !

SL CREATERS AWARD 2007というイベントが近々GINZA Cosmo Comunications Officeにて開かれるそうです。へえ、おもしろいことやっているなあ、と告知ページを眺めていたのですが、Juneさんからお声がかかってどういうわけか私も審査員を務めることになってしまいました。他のSL審査員として上がっているのは大御所も大御所、 GuRL6のSix KennedyにNyte'N'DayのNyte Caligariという顔ぶれですから、すみっこの方でじっとしていることになると思います(笑)

応募期間は少し延長されて日本時間で2007年 8月1日 0:00から2007年 8月19日 0:00までとなっています。賞金も最優秀賞にはL$100,000が出されるそうですし、何よりファッションショーも同時開催され、その様子はNew World NotesのIrisさんがレポートしてくれるそうですから、有名になるチャンスだとも言えますね。応募締め切りは迫っておりますが、新しい服でなくとも既存のもので自信作があればそれでかまわないとのことですので、すでに服飾店を営んでいらっしゃる方は挑戦してみてはいかがでしょうか。

0 comments: